Alles is liefde !


zondag 1 december 2013

Mijn vriendinnen

De afgelopen week heb ik drie van mijn liefste vriendinnen gezien, wat was dat super ! Door één vriendin werd ik uitgenodigd om mee te gaan naar een geweldig concert, en we hadden een fantastische avond. Door een andere vriendin werd ik mee uit eten genomen, om (beter laat dan nooit) nog het één en ander te vieren. En weer een andere vriendin kwam gezellig langs voor een bliksembezoekje, want ze was in de buurt. En dat in één week, geweldig !

Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik een aantal geweldige vrouwen mijn vriendinnen mag noemen. Een aantal ken ik al jaren en jaren. Ik heb ze allemaal op een andere manier leren kennen. Eén vanaf het moment dat we, al ruim 25 jaar geleden, samen muziek gingen maken. Een ander van de zwangerschapsgym, onze oudste jongens zijn twee dagen na elkaar geboren, en nu al 19. Weer een andere heb ik nog niet zo lang geleden leren kennen, maar de klik was er direct, alleen jammer dat ze zo ver weg woont. Met haar breng ik geregeld een super gezellige dag door. Eén ken ik al sinds de brugklas en haar man ken ik al vanaf mijn vroegste jeugd, hij was namelijk mijn buurjongen. Al die jaren zijn we al bevriend. Weer andere vriendinnen heb ik leren kennen sinds mijn intrede in het 'poly-wereldje', en weer andere op andere manieren of nog maar heel recent, en ook met hen onderhoud ik warme en fijne vriendschappen.

Enorm rijk ben ik, met al die fantastische meiden om me heen. Lieverds zijn het, allemaal ! Ik deel mijn en hun lief en leed met hen, we ondernemen allerlei leuke dingen samen en ik ervaar heel veel gezelligheid en warmte. (Natuurlijk zijn er ook heel lieve mannelijke vrienden, maar hier wil ik graag even mijn vriendinnen noemen. Sorry lieve heren !).
Vriendinnen, ik kan niet zonder. En mijn vriendinnen zijn de beste van de hele wereld ! Dank jullie wel, lieve meiden ! ❤ 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten