Alles is liefde !


maandag 8 juli 2013

Eén grote familie !

Afgelopen weekend hebben mijn liefvriendje en ik, samen met onze gezamenlijke kinderen, een heleboel gevierd. Diverse jarigen en twee geslaagden zijn tenslotte reden genoeg voor een gezellig feestje ! En een feestje vieren lukt best,zo met z'n elven !

Zaterdag zijn we eerst met een kleiner clubje begonnen. Alleen onze zoons waren er 's middags al en met hen zijn we een gezellig rondje mini-golf gaan doen. Toen het 's avonds etenstijd was, waren ook onze dochters met hun vriendjes aangeschoven en was het spul compleet. De tuin leek wel een cafetaria. Ik heb kilo's frietjes staan bakken... Maar wat gezellig, zo met z'n allen aan tafel ! Het ws een drukte van belang, met goedbedoelde plagerijtjes over en weer en heel veel lol ! Dat doen ze goed, die kids van ons !

Na het eten werden een heleboel kadootjes uitgewisseld (ook ik ben erg verwend !) en toen de taart die bij zo'n feestje hoort eenmaal verorberd was, was het tijd voor spelletjes. De hele avond werd er fanatiek Kolonisten van Catan gespeeld, terwijl aan het andere eind van de tuintafel een spelletje kaart werd gespeeld. Dat herkenden we nog van onze gezamenlijke vakantie vorig jaar, toen hebben ze ook zo enorm veel spelletjes gedaan. Leuk !

Het werd een latertje... Mijn liefvriendje bracht zijn zoons naar huis en meldde bij terugkomst terloops dat er een auto met brandende verlichting in het parkeervak stond. Oeps... Dat was dus de auto van zijn dochter en haar vriendje. En natuurlijk hadden zowel zij als wij geen startkabels. Een vriendelijke buurman schoot te hulp maar helaas, zijn startkabels bleken het niet te doen. Mijn liefvriendje is naar een benzinestation verderop gereden om nieuwe te kopen en gelukkig deed de auto het even later weer.  We hebben echt in een deuk gelegen om de hele situatie. In eerste instantie zijn de jongens ook nog collectief de auto gaan aanduwen en dat was, mild uitgedrukt, best grappig... *grinnik*

Al met al was het een geweldige dag. Onze kids kunnen het erg goed met elkaar vinden, dus met zo'n dagje samen doen we hen allemaal een plezier. Met de gezamenlijke vakantie weer in het vooruitzicht is dat een fijne wetenschap ! Ze hebben het allemaal prima naar hun zin gehad. En mijn liefvriendje en ik ? Wij hebben enorm genoten, kijken erg uit naar de vakantie en zijn apetrots op al onze kids !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten