Alles is liefde !


maandag 15 juli 2013

Afterglow

Na zulke heerlijke dagen is het nagenieten ook heel fijn. Omdat onze feestjes op donderdag en vrijdag vielen kwam het weekend er direct achter aan. Een super lang weekend dus ! En na alle festiviteiten was dat ook wel nodig, we moesten echt wel een beetje bijkomen...

Zaterdag begon als een normale dag, de boodschappen moesten worden gedaan, het huis moest aan kant, gewone zaterdagochtenddingen dus. 's Middags was het weer feest ! Toen kwam de familie van over de grens op visite om me te feliciteren. Voor het eerst kwamen ze bij mij thuis, tot nu toe was ik alleen nog maar bij hen geweest. Mijn kids hadden ze ook nog nooit ontmoet. Maar dat is ruimschoots goed gemaakt ! De kleine neefjes moesten even de kat uit de boom kijken, maar sloten al snel vriendschap met mijn kinderen. Het was super gezellig ! 's Avonds hebben we met z'n allen frietjes gegeten (echt, als ik geen baan mocht vinden begin ik gewoon een cafetaria !), een vriend van oudste sloot ook nog gezellig aan en toen het voor hen tijd was om naar huis te gaan, wilden de neefjes niet eens met hun papa en mama mee !! Het was duidelijk een geslaagde dag geweest ! Toen we alles hadden opgeruimd zijn we languit op de bank gegaan om uit te puffen van zoveel gezellige drukte.

Zondag hebben we schandalig lang uitgeslapen... Dat doen we eigenlijk nooit meer, maar nu was het wel weer een keer heel erg lekker om zo lang te blijven liggen. Eigenlijk zouden we die dag thuisblijven en wat aanrommelen, maar toen mijn liefvriendje ontdekte dat er vlakbij een enorme snuffelmarkt was, waren we zo in de benen. Oudste ging gezellig mee,  die houdt ook erg van 'zooi', zoals wij dat altijd noemen. Het was leuk om daar zo met z'n drieën rond te slenteren. De meest ongelooflijke troep kom je er tegen. Oudste en ik hebben ons keurig ingehouden en niets gekocht. En dat is voor ons een hele prestatie ! *grinnik*

Na zo'n heerlijk lang weekend vind ik het altijd lastig om afscheid te nemen van mijn liefvriendje. Een luxe-probleem, dat weet ik, maar dat moment van gedag zeggen vind ik echt heel naar. Natuurlijk zie ik hem volgend weekend weer, maar die zondagavond blijft vervelend. Dat gevoel ebt gelukkig ook weer weg. Zo ziet ons leven er nu eenmaal uit, we zien elkaar in de weekends en door de week doen we ieder onze eigen dingen. Maar in ons hart zijn we altijd samen ! En dat gevoel is super ! Net als de nageniet-modus, waar ik nu nog helemaal in zit !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten