Alles is liefde !


woensdag 17 april 2013

Licht en donker

Onrust in je hoofd en hart
Niet verder kunnen met wat moet
Tijd die ernstig begint te dringen
Onzekerheid over van alles
Wakker liggen door je zorgen
Gekwetst en verdrietig zijn
De toekomst zien met bezwaard hart
Heel erg verlangen naar rust

Maar ook zo heel erg veel liefde krijgen
Steun van velen, en soms onverwachts
Geluksmomenten met de kids
Kunnen bijtanken op z'n tijd
Je hart even mogen luchten
Plannen maken voor de toekomst
Genieten van zoveel lieve mensen

Ik leef even in twee heel verschillende werelden.
In een wereld vol zorgen, verdriet en onzekerheid, maar ook in een wereld vol liefde, warmte en steun. Het is heerlijk om de 'sombere' wereld soms even te mogen verruilen voor de 'lichte' wereld. Soms gebeurt dat spontaan, en in een fractie van een seconde, soms moet ik er bewust bij stil staan om te kunnen switchen.

Feit is dat ik me gelukkig mag prijzen met die warme, liefdevolle wereld, die me regelmatig de kans geeft even te ontsnappen. Ik ben nog steeds een enorme bofkont dus !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten