Alles is liefde !


woensdag 10 april 2013

Gezocht: leuke baan...

Het wil nog niet lukken, dat vinden van een baan. En ik begin er toch wel erge haast mee te krijgen. Binnen afzienbare tijd zal ik alleen voor de kids en mezelf moeten zorgen. Het uitzicht op afhankelijk zijn van een uitkering is een vreselijk gruwelbeeld voor me. Dus solliciteer ik me suf, tot nu toe echter zonder resultaat. 

Vandaag heb ik mijn social media netwerk maar weer ingezet. Ik heb het volgende oproepje op Twitter en Facebook gezet:
Ik zoek met spoed een leuke baan #073, 32-40 uur, receptioniste/telefoniste. Wie wordt mijn nieuwe werkgever ? Gouden tips welkom !

Fijn dat er zoveel lieve mensen deze oproep retweeten en delen ! Je weet maar nooit tenslotte... De kracht van social media zou me best een handje kunnen helpen.

Intussen blijf ik zoeken naar geschikte vacatures. Ik ben niet gebonden aan mijn eigen vak, al heeft een baan als receptioniste wel mijn voorkeur. Ik moet gewoon werken ! Dus kijk ik ook naar andere functies. Wat ik zoek, is als volgt samen te vatten (zoals ook te lezen is in mijn LinkedIn-profiel):

Na een periode van deels werken en deels de zorg voor de kinderen, is het tijd om weer een stapje verder te gaan. Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging !
Een leuke job dus, die aansluit bij mijn interesses, vaardigheden en karaktereigenschappen. Ik ben een echt mensenmens, heb ‘iets’ met taal, houd van cultuur en entertainment, ben zorgzaam en sociaal, kan creatief denken en snel schakelen en ben accuraat en representatief.
Ik wil graag nieuwe dingen ontdekken en me verder ontwikkelen. Daarbij denk ik aan functies als medewerkster klantenservice, receptioniste in een welzijns- of culturele instelling of redigeren van teksten. Maar ook bijvoorbeeld een job als medewerker in een bibliotheek of boekhandel zou heel goed bij me passen.
Dus ben je op zoek naar een veelzijdige, creatieve en spontane duizendpoot, schroom niet en neem contact met me op !


Zo ! Nu staat het ook hier. Want ook nu geldt: Je weet maar nooit...
Ik blijf proberen en hoop dat ik snel iets vind...
Wish me luck !!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten