Alles is liefde !


vrijdag 24 augustus 2012

Gewoon even niks

Bijna weekend... heerlijk, na best een pittig weekje. Jongste voor het eerst naar de middelbare school, derde begonnen in het eindexamenjaar, oudste en tweede bezig met hun toekomst, lief weer aan het werk en druk met kijken naar nieuwe mogelijkheden, ikzelf niet fit, maar wel druk in huis en ook wel een beetje zoekende, al weet ik niet precies naar wat... Ik kan wel een paar rustige dagen gebruiken !

Vanmiddag begint mijn weekend, dat ik ga doorbrengen met mijn liefvriendje. We hebben nog helemaal geen plannen gemaakt om iets te gaan ondernemen, en zoals het er nu naar uitziet, houden we dat ook zo. Ik voorzie een rustig weekend thuis, samen languit op de bank, films kijken, lang uitslapen, pas eten wanneer we trek hebben, in huis rondrommelen, misschien nog een paar uurtjes klussen, alleen de deur uit voor wat boodschappen, verder niets bijzonders, behalve rustig samen zijn (en da's op zich al heel bijzonder natuurlijk !). Heerlijk, een paar dagen helemaal niks. Ik kijk er enorm naar uit !

1 opmerking:

  1. Andre (veerman47)24 augustus 2012 om 12:33

    Heerlijk toch even helemaal niets en toch lekker in elkaars nabijheid . Lichaam en geest tot rust laten komen.
    Geniet van alles en van elkaar...
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen