Alles is liefde !


maandag 13 augustus 2012

Een geweldig leuke #blogup !

Geslaagd ! Zo mag je de #blogup van gisteren zeker wel noemen. Een heerlijke middag was het, ik heb mateloos genoten !

Op een leuke plek in mijn eigen dorp druppelden de gasten één voor één binnen. Ik vond het best een beetje spannend, want een aantal kende ik alleen virtueel, via Twitter, Facebook en reacties op mijn blog. Maar gelukkig, ik herkende iedereen meteen… *kijkt opgelucht*. Zó leuk om hen eindelijk eens te ontmoeten !!


En wat ben ik verwend ! Ik leek wel jarig ! Zulke lieve kadootjes heb ik gekregen. Maar het mooiste kado was toch echt wel de aanwezigheid van al die prachtige mensen. Het is hartverwarmend dat zoveel mensen je blog lezen, met genoegen meekijken in je leven en als je dan je 300e blog gaat vieren, dat graag samen met je komen doen.


Het was erg gezellig. Iedereen kletste met elkaar, de sfeer was ongedwongen en met een lekker drankje in het warme zonnetje was het goed toeven op het terras.  Mijn mannen vonden dat ik moest speechen, nou, als ik ergens niet goed in ben, is het dat wel, pffff. Natuurlijk heb ik, op mijn eigen manier, toch wel een paar woordjes gesproken, ik laat me tenslotte niet zomaar kennen, maar laat mij maar schrijven hoor ! De bloemen en lieve woorden van mijn mannen na mijn ‘speech’ raakten me erg, het is niet niks als je lief en liefvriendje je zo en plein public vertellen dat ze zo ontzettend trots op je zijn…

Het was heerlijk om  ook zoveel bekende lieverds weer te zien en voor de aagjes, leuke man was er ook… *grijns*… Samen met zijn vrouw en hun polyliefdes speciaal in de polymobiel naar het feestje gekomen (ik heb écht helemaal in een deuk gelegen !)…

Lieve allemaal, heel hartelijk bedankt voor een fantastische middag ! Het is fijn om te weten dat zoveel mensen je schrijfsels graag lezen. Ik schrijf lekker verder, en hoop dat jullie mee blijven lezen. Dus op naar het volgende jubileumblog, want zo’n leuk feestje wil ik heel graag nog eens met jullie vieren !!

5 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Katinka

    Een mooi geschreven blog over je Blogup en het was inderdaad zeer de moeite waard. En ben blij er bij geweest te zijn!
    Een gezellige,ongedwongen sfeer en door het mooie weer ook lekker op het terras kunnen zitten.
    Heel fijn jou nu ook eens ontmoet te hebben.
    Nogmaals hartelijke dank voor deze gezellige blogup van je!

    Groetjes Tjerkje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Andre (veerman47)13 augustus 2012 om 08:51

    Eigenlijk schieten woorden te kort voor z'n gezellige middag. Dank je wel dat je ons dit hebt gegeven. Zo zie je dat het leven een wisselwerking is en we zo ontzettend veel voor elkaar kunnen betekenen. Mooi om er in liefde voor elkaar te zijn .
    Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben blij dat ik er bij was. Heel leuk, gezellig en fijn. Tof om sommige mensen (weer) te ontmoeten en anderen beter te leren kennen. Dank je wel! En ga lekker door met schrijven. Ik lees je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor de gezellige middag!

    X en knuffel, Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was super gezellig. Heb echt genoten.
    Volgende keer lopen we met z'n allen de "polynaise" om het feest compleet te maken...

    xxx,
    Leuke man.

    BeantwoordenVerwijderen