Alles is liefde !


maandag 29 december 2014

Happy Holidays

De kerst zit er al weer op. Nog een paar dagen, en dan begint het nieuwe jaar. Time flies....
Zeker als je vakantie hebt. Ik moet zeggen, ik geniet enorm van twee weken niet te hoeven werken. De eerste paar dagen moest ik er erg aan wennen, niet in alle vroegte op weg te hoeven om mijn werk te gaan doen, maar dat wende gelukkig heel snel ! Nu is er al een week om en ben ik erg blij dat ik nóg een weekje vrij ben.

De feestdagen waren heerlijk. Eerste Kerstdag hebben we lekker thuis met mijn kids, minus één schoonzoon, gevierd. Iedereen had een onderdeel van het kerstdiner gemaakt, en het was erg gezellig. Samen brunchen, spelletjes doen, koken en dineren, smullen van lekkere hapjes en vooral veel lachen. Méér dan genieten was het. Tweede Kerstdag vierden we, traditie getrouw, met mijn schoonfamilie en een mix van onze beider kinderen. Ook dat was een erg gezellige dag, en ook die dag hebben we heerlijk gegeten en het erg fijn gehad met elkaar.

Nu staat de jaarwisseling voor de deur. Die gaan we lekker thuis doorbrengen. Met een jonge kat, waarvan we niet weten hoe die zal reageren op het vuurwerk, durf ik het niet aan weg te gaan. Hoeft ook niet. We zijn graag thuis. Ook dat wordt vast een heel gezellige avond.

De aankomende week ga ik ook gebruiken om wat achterstallige klusjes te klaren. Lekker opruimen, wat poetsen, nog wat dingen regelen. Een beetje rondrommelen in huis. Taxi spelen voor de jongens, die hun bestelde vuurwerk moeten ophalen. Ver weg gaan zit er niet in. Na de sneeuw van afgelopen weekend en de daaropvolgende spiegelgladde wegen mijd ik autorijden zo veel mogelijk. Ik baalde al dat mijn liefvriendje gewoon naar zijn werk moest vanochtend, als ik het journaal mag geloven is het ernstig glad, en dus aardig gevaarlijk op de weg. Het liefst hield ik iedereen gewoon binnen, maar helaas, dat kan niet altijd.

Ik kom mijn laatste week vakantie wel door. Vanaf volgende week mag ik er weer vol tegen aan. Ook weer een fijn vooruitzicht. Ik weet me immers het hele komende jaar verzekerd van mijn baan, en dat geeft veel rust. Buiten dat heb ik gewoon een leuke baan ! Prima dus, om straks weer te moeten gaan werken ! Maar eerst nog genieten van mijn laatste week vakantie. Gaat zeker prima lukken !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten