Alles is liefde !


donderdag 7 februari 2013

Nog hil ekkes waachte...*

Over twee dagen barst het feest der feesten weer los. Carnaval !! Ook dit jaar staan de dolle dagen voor mij weer voornamelijk in het teken van 'werken'. Ik ga me, net als de voorgaande vier jaar, weer bezighouden met onze dorpsjeugd, en zorgen dat zij onbezorgd carnaval kunnen vieren.

Het is nog steeds niet zeker of ik zelf toe ga komen aan feesten. Om de avonden voor de jeugd te realiseren zijn vrijwilligers nodig, en helaas blijkt elk jaar weer dat het heel moeilijk is om mensen te vinden die zich ook een paar uurtjes willen inzetten. Zo moeilijk, dat we er serieus over moeten gaan nadenken of we volgend jaar nog wel jeugdcarnaval kúnnen organiseren...

Dit jaar is het weer gelukt, zij het dat we niet zoveel vrijwilligers hebben als we graag zouden willen. Dat betekent dat een avondje er tussen uit om zelf op stap te gaan, waarschijnlijk niet gaat lukken. Jammer. Maar ach, het is ook een feest om elke avond zo'n enorme groep pubers zoveel plezier te zien hebben. En gelukkig ga ik morgenavond met mijn liefvriendje en de carnavalsband op stap. We gaan gezellig 'veurpruuven'. Kom ik toch aan mijn portie hossen en zingen toe !

(Vertaling blogtitel: *nog heel eventjes wachten...) *grinnik*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten