Alles is liefde !


zondag 10 februari 2013

Echt mijn feestje !

Gezelligheid, feestende mensen, muziekskes overal
In alle kroegen van de stad is het vier dagen bal
Hossen, dansen, zingen, polonaises met een biertje
In ons Brabantse land vieren we ons jaarlijks pleziertje

Van kroeg naar kroeg dweilen, tot diep in de nacht op stap
Hier nog even een biertje, daar even een vette hap
Een outfit die je normaal echt never nooit dragen zou
Het is weer carnaval, het feest waar ik zoveel van hou

Ook dit jaar voor mij, geen vier dagen lang feesten
Ik ben aan het werk, en niet vrij zoals de meesten
Maar meegenieten kan ik, want ik sta er middenin
Van al die feestende kinderen komt bij mij wel erg de zin

Morgenavond kan het, want dan ga ik zelf 'en route'
Een avond heerlijk feesten, alles mag en niets dat moet
Ik ga met de muziek mee, met liefvriendje aan mijn zij
Samen carnavallen, het maakt me zo geweldig blij

Ik stort me in het feestgedruis, had al een avond lol
en mag dus nóg een dagje uit mijn dak en aan de rol
Samen dansen, samen zingen, nog maar een biertje dan
Dit is echt mijn feestje, waar ik zo van genieten kan

Dus zie je morgenavond ergens een heuse Diva gaan
die lekker aan het feesten is, met een rose jasje aan
Drink een biertje met me, maak een dansje, zing met mij
Meng je in mijn feestgedruis, kom er gezellig bij

Ik ga feesten morgenavond, tot ik niet meer kan
want daarna komt het er een jaartje niet meer van
Alle zorgen aan de kant, alleen maar leut en gein
Veul plezier allemoal, geniet en heb het fijn !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten