Alles is liefde !


woensdag 14 oktober 2015

Telefoon(tje)

Vanmiddag heb ik maar liefst zo'n kleine twee-en-een-half uur aan de telefoon gezeten met een lieve vriendin. We zien elkaar niet vaak, maar zijn wel vaak in elkaars gedachten. We volgen elkaars lief en leed en hebben in de loop der jaren al heel wat fijne gesprekken gevoerd. Ook vandaag was dat weer zo.

We kennen elkaar nu zo'n vijf jaar, we hebben elkaar ontmoet binnen het poly-wereldje. Haar heldere en objectieve kijk op allerlei zaken en haar empathisch vermogen bewonder ik zeer. Ze is ontzettend lief en oprecht, en enorm betrokken bij iedereen om haar heen.
Ook bij mij, en nu ik ziek ben, voel ik haar medeleven en betrokkenheid zelfs op afstand.

We hadden heel wat bij te praten, het is al weer even geleden dat we elkaar hebben gezien. Gelukkig hebben we afgesproken dat we dat binnenkort gaan doen. In real life kletsen is tenslotte veel leuker. Maar ik was erg blij met dit telefoontje (nou ja.... -tje....) en vond het heel erg fijn om haar weer eens uitgebreid te spreken. Dank je wel lieverd, en tot snel ! ~✗✗✗~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten