Alles is liefde !


woensdag 28 januari 2015

Te druk

Het zijn drukke tijden. Mijn liefvriendje is met het laatste deel van zijn studie bezig en komt daarnaast om in het werk. Ook ik ben druk, met werk, maar ook met allerlei andere dingen. We zien elkaar amper deze periode...

Ook 's avonds en in het weekend moet mijn liefvriendje werken. Tijd voor ons twee is er dus niet veel. Als we al samen zijn, zijn we allebei hartstikke moe. Ik vind het maar lastig, ook al weet ik dat het tijdelijk is en nu niet anders kan.


Buiten dat er nauwelijks tijd voor ons samen is, maak ik me ook wel een beetje zorgen om mijn liefvriendje. Hij werkt keihard, maakt lange dagen, heeft geen vrije tijd, maakt enorm veel kilometers, slaapt niet genoeg, eet op de gekste tijden en het is door al het werk heel druk in zijn hoofd. Dat is niet goed. Dat zal hem een keer gaan opbreken. Ik houd hem dus maar een beetje in de gaten....

Ik zal blij zijn als deze hectiek voorbij is. Als er weer rust in de tent is. Maar dat zal nog wel even gaan duren. Tot die tijd maken we er maar het beste van. De schaarse tijd die we samen hebben koesteren we. We komen er wel doorheen. Doen we altijd !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten