Alles is liefde !


woensdag 12 februari 2014

'Zen'

Na lang dubben ben ik het toch gaan doen. Niet alleen om mijn onwillige spieren een beetje soepel te houden, maar ook om wat beter te kunnen ontspannen en 'uit mijn hoofd' te gaan. En verhip, het lijkt er op dat het voor beide werkt en ik vind het nog leuk ook !

Sinds een paar weken doe ik aan yoga. Natuurlijk heb ik eerst goed rondgekeken waar ik dat zou gaan doen, want met mijn krakkemikkige lijf meteen allerlei ingewikkelde en ogenschijnlijk halsbrekende toeren moeten uithalen is natuurlijk niet zo slim. Ik heb een groep gevonden waarin nog meer vrouwen met fibromyalgie zitten. De oefeningen worden rustig opgebouwd en er wordt rekening gehouden met de verschillende beperkingen die we hebben. Yoga op maat dus !

Ik ben nu net weer thuis van een les en voel me weer helemaal 'zen'. Even lekker in beweging zijn, volledig ontspannen en mijn hoofd leeg maken is heerlijk ! Ik geniet van elke les en voel me na afloop heel goed. De pijn is wat minder belastend en alle zorgen zijn even op een ander spoor geparkeerd. Echt wel heel fijn ! Nu nog leren dat gevoel vast te houden...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten