Alles is liefde !


zondag 2 februari 2014

'Integreren'

Ik word helemaal blij als ik zie hoe mijn liefvriendje 'integreert' in mijn familie en vriendenkring. Gisteren hebben we, in mijn huis, zijn verjaardag gevierd. Behalve zijn eigen familie en oudste zoon, waren ook al mijn kids er, kwamen mijn broer en zus langs en waren er vrienden uit onze beider kring aanwezig. Het was een heel gezellige dag ! En het originele kado dat mijn kids hem gaven mag ook wel een hoogtepunt genoemd worden☺...

Wij zijn al drieënhalf jaar samen, en eerder was mijn liefvriendje ook al van de partij als er in de familie een feestje of iets dergelijks was. Dat is automatisch zo gegroeid en ik vond het heerlijk dat het kón. Nu is de situatie heel anders en ik geniet van het feit dat mijn familie hem zo graag mag. Ook mijn vrienden zien hem nu natuurlijk geregeld en het is tegenwoordig volkomen logisch dat hij in dat kringetje meedraait. Ik vind dat super fijn ! Andersom is het namelijk ook zo. Ik ben al lang geleden volledig opgenomen in zijn familie, en we doen al sinds we elkaar kennen samen met zijn vrienden leuke dingen.

Mijn liefvriendjes oudste zoon bleef slapen en ging 's avonds samen met mijn twee oudsten op stap. De kleine neefjes en nichtjes buitelden vrolijk rond en stoeiden en knuffelden naar hartenlust met zowel mijn liefvriendjes zoon als mijn kids. Ik geniet daar zo van, als iedereen zo ongedwongen met elkaar om gaat.

Gisteren was dus een heerlijke dag. Volop gezelligheid en écht samen zijn. 'Integratie' is misschien een raar woord om te gebruiken, maar het geeft wel aan hoe het loopt.
Misschien was de titel 'er vanzelfsprekend helemaal bij horen' ook wel een hele goede...
Maakt ook niet uit. Ik denk dat wel duidelijk is wat ik bedoel !

1 opmerking:

  1. Ik lees dit met veel plezier en voelt ook zo goed,het is zo belangrijk voor je gevoel dat iedereen elkaar mag,dat het een grote familie aan het worden is.....geniet er maar van lieverd

    BeantwoordenVerwijderen