Alles is liefde !


zondag 5 januari 2014

Hallo 2014 !

Het nieuwe jaar is begonnen. Wij zijn er letterlijk ingeknald. Tweede en jongste hadden een grote hoeveelheid vuurwerk en die is er helemaal door heen gegaan. Oudjaarsdag was voor ons dus al oorverdovend, en na twaalven gingen ze nog rustig even door. Zoals altijd was het een komen en gaan van vrienden van de kinderen, en kregen we de oliebollen niet aangesleept. Maar liefst 80 (!) zijn er op gegaan. Super gezellig was het !

Mijn jaar begon met een vervelend onderzoek in het ziekenhuis. Een noodzakelijk onderzoek, maar daardoor niet minder vervelend. Deze keer had ik geluk, en kon het op een eenvoudigere en minder belastende manier. Maar toch... De voorbereidingen waren geen pretje en de nacht vóór het onderzoek maakte ik ook nog een enorme smak. Ik was hondsberoerd opgestaan, werd draaierig en ineens ging het licht volledig uit. Toen ik, waarschijnlijk toch een aanzienlijk tijdje later bijkwam, lag ik in een uitermate ingewikkelde houding, in de douche... Blauwe plekken op arm en been, een ontvelde neus, dikke bult op mijn hoofd, ik zag er niet uit. Nog steeds voel ik me draaierig en misselijk dus waarschijnlijk heeft de klap een lichte hersenschudding veroorzaakt. Zoiets kan ook alleen mij gebeuren, ik heb altijd geluk...pfffff. Maar ach, het onderzoek viel best mee, dat dan weer wel...

Ik heb een heerlijke vakantie gehad. Maar liefst twee weken was ik vrij. Eén dag moest ik werken en dat was hartstikke gezellig. We waren maar met een klein clubje, en omdat er weinig mensen werken tussen de feestdagen in is de sfeer anders, veel gemoedelijker en rustiger. Dus dat dagje was geen straf. Samen met mijn liefvriendje en jongste ben ik nog een dagje naar Antwerpen geweest en verder hebben we enorm genoten van de vrije tijd. Ik heb nog nooit zo veel uitgeslapen als de afgelopen weken. Heerlijk, en het was nodig ook... Helemaal heerlijk was het, dat mijn liefvriendje ook vakantie had, en we dus sámen twee lange weken vrij waren ! Echt genieten !

Morgen begint het gewone leven weer. Ik ga weer lekker aan het werk en maak morgen direct al een hele lange dag. Nog steeds moet ik verplicht aan allerlei workshops en bijeenkomsten deelnemen, en morgen na het werk is meteen de eerste. Ach ja, het is niet anders, al moet ik zeggen dat ik me bij sommige verplichte nummers echt afvraag wat het nut er van is...

Het nieuwe jaar is begonnen. En ik heb mezelf beloofd dat dit MIJN jaar gaat worden. Dus ik recht mijn rug, zet mijn schouders onder wat maar nodig is en ga er voor. Hallo 2014 !




Geen opmerkingen:

Een reactie posten