Alles is liefde !


vrijdag 6 maart 2015

Gewoon gelukkig !

Lieve woordjes in het donker
Warme handen, een zachte streel
Een zoen in de lucht, een snelle knipoog
Dat en veel meer valt mij ten deel

Samen genieten van wat zo 'wij' is
Al bijna vijf jaren op een rij
Zó samen, jij blijft het steeds weer zeggen
Ik hoor bij jou en jij bij mij !

Lachen om dezelfde dingen
Alles delen, ook die traan
Plannen maken voor de toekomst
Nog heel veel jaren samen gaan

We hebben eigenlijk niet veel nodig
Het hoeft niet chique, geen duur plezier
Gewoon genieten van het leven
Samen, in het nu en hier

Koffie in bed, op zondagmorgen
De dag doorpraten, 's avonds laat
Kleine momenten die we delen
Zorgen dat het ons goed gaat

We zijn gewoon heel erg gelukkig
met dat wat er is, met jij en ik,
met al onze kids,  familie en vrienden
Gelukkig, vanaf die eerste klik

Wat anderen denken, kan ons niet schelen
We hebben het goed, dat is wat telt
Nog steeds zo blij met het feit dat jij toen
die mail naar mij hebt opgesteld

Al heel lang samen, en nog vele jaren
zullen wij samen verder gaan
Ik ben trots en heel erg gelukkig
dat wij als stel door het leven gaan















Geen opmerkingen:

Een reactie posten