Alles is liefde !


dinsdag 15 april 2014

Lekker even vrij !

Even bijkomen... wat ben ik daar aan toe zeg !
Al vanaf augustus ben ik bijna onafgebroken aan het werk. Een paar vrije dagen rond de Kerst en verder was het werken en nog eens werken wat de klok sloeg. Af en toe een vrije vrijdag, die meteen werd volgepland met allerlei klussen, was heel fijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik snák naar een weekje vakantie... Het is enorm druk op het werk, dus werktechnisch kan het eigenlijk niet...

Het zit er sowieso niet echt in. Een weekje weg, écht op vakantie gaan lukt gewoon niet. Logistiek is het al helemaal een probleem, met kids die niet tegelijk vrij zijn en liefvriendje die moet werken en studeren. Maar gisteren heb ik wel besloten om in ieder geval een paar dagen vrij te nemen in de komende meivakantie. Vandaag heb ik het meteen ingepland in mijn werkagenda, na toestemming van mijn leidinggevende. Yes !

Nog twee weken werken en dan ben ik een weekje vrij ! Met maar weinig verlofuren is het schipperen, maar ik heb het zo 'voordelig' mogelijk op kunnen lossen. Ik heb er zo'n zin in !
Lekker 7 dagen vrij ! De jongens hebben ook vakantie en ik hoop dat liefvriendje ook ergens een dagje vrij in kan plannen. Ik verheug me nu al op 's ochtends niet voor dag en dauw op hoeven staan, lekker lanterfanten en doen waar we zin in hebben. Ongetwijfeld zullen de vrije dagen mede gebruikt gaan worden om allerlei al dan niet achterstallige klussen op te knappen, maar dat is niet anders. Dan is er ook tijd voor, daar ontbreekt het nu volledig aan.

Vakantie ! Joepie ! We blijven gewoon thuis, gaan niet luxe op vakantie maar hey, daar vraag ik ook niet om. Ik heb het thuis, met iedereen om me heen, net zo fijn ! Ik kan haast niet wachten... *telt af en duimt voor mooi weer*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten